~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

czwartek, 7 listopada 2013

Nowy projekt! :-)

Po dwóch miesiącach przerwy w blogowaniu, wracam - z nowym zapałem, z nowym projektem. Czas ucieka w zastraszającym tempie i nie mogę tego zmienić, ale mogę inaczej go wykorzystać. O tym, jak zamierzam to robić, będę pisać na nowym blogu, na który już teraz serdecznie zapraszam!



O tym, dlaczego i po co, napisałam w pierwszej notce, więc zapraszam do lektury. Oczywiście nie zawieszam rękodzieła, a wręcz przeciwnie - mam nadzieję, że nowy projekt pozwoli mi lepiej się organizować, dzięki czemu mogłabym jeszcze więcej tworzyć i częściej pisać. Liczę na wsparcie, pomysły i sugestie, a sobie życzę wytrwałości i takiego zapału jak w obecnej chwili! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)