~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

środa, 3 lutego 2010

Wyróżnienie i czekanie

Zacznę od wyróżnienia, którym mile zaskoczyła mnie Barbara. Naprawdę nie spodziewałam się tego, bo jestem tu z Wami od niedawna i moje dzieła do pięt nie dorastają Waszej twórczości, ale przyznaję, że podziałało to na mnie mobilizująco! Basiu, dziękuję serdecznie! 

A teraz, zgodnie z zasadami, z przyjemnością przekazuję to wyróżnienie dalej - postanowiłam obdarować nim dwie osoby, które ostatnio zachwyciły mnie genialnymi pomysłami!

Po pierwsze - Agata. Za wspaniały albumik herbatkowy, którym trafiła prosto w moje serce!
Po drugie - Ipsa. Za niebanalny pomysł na kaboszony!

Dwa ostatnie wieczory minęły mi pod znakiem szeroko pojętego handmade. Ukończyłam prezent na wymiankę walentynkową, zaczęłam pracować nad niespodzianką na wymiankę z okazji Dnia Kobiet, przygotowałam walentynkowy drobiazg dla mojego Motyla i upiekłam ciasteczka. Z oczywistych powodów nie mogę jeszcze pokazać zdjęć tego, co tak mnie zajmowało, ale postanowiłam zajrzeć do archiwum moich robótek. Znalazłam tam kolczyki, które już dawno temu poleciały w świat. Mam nadzieję, że dobrze się noszą. Mam też nadzieję, że przyciągną do nas wiosnę, bo już chyba wszyscy niecierpliwie na nią czekamy!

 

 


6 komentarzy:

  1. Aniu,"staż" w naszym kreatywnym świecie jest nieważny..ważne jest zaangażowanie i niebanalne pomysły..a u ciebie jedno i drugie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie!!

    A kolczyki, które pokazałaś są przecudowne. Matko droga... kocham kolczyki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wyróżnienia!!! ...a te kolczyki ciekawe....fajne te kwiatuszki...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Ci Aniu:* tak mnie cieszy to wyróżnienie, bardzo mi miło:* trzymaj się cieplutko:) wyróżnieniami zajmę się po sesji, jak już będę mogła spać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i fajne komentarze :)
    Na pewno będę tu częstym gościem :)
    Pozdrawiam,
    Adziok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia!!!Piękne kolczyki poczyniłaś! Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)