~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

sobota, 20 marca 2010

Diabelskie wyzwania #1

Oczarowana przepięknymi kartkami Mariki (a konkretnie  i ) postanowiłam spróbować tego pomysłu na formę. Na fali wyzwań zajrzałam do Diabelskiego Młyna, gdzie zadanie nr 1 nosi tytuł "Zawijaski, szlaczki, kurczaczki". Popatrzyłam na moje papiery i pocięłam następująco:






Zawijaski ze stempelków, szlaczki na pisankach, a kurczaczki z papierów. Chyba udało mi się wywiązać z zadania, prawda?


Ps. Tę notkę przygotowałam wcześniej jako kopię roboczą, teraz tylko ją publikuję i lecę do kuchni piec kruche ciasteczka dla mojego Motyla.

10 komentarzy:

  1. Swietnie wywiazalas sie z zadania, bo karteczka prezentuje sie slicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wychodzą te karteczki! Pozdrawiam malamisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka wygląda super, podziwiam pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. super , zabawna karteczka z pieknymi zawijaskami i kurczaczkiem , bardzo pomysłaowa. Dziękuję za wzięcie udziału w naszym pierwszym wyzwaniu i zapraszam na następne Ewa DT Diabelski Młyn,

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Podobają mi się nieziemsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!! :) Podkradnę Ci ten patent składania kartki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jaka śliczna karteczka Aniu...zachwyciła mnie bardzo :)Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są niesamowite! Podziwiam Twoje umiejętności, ale zostanę przy haftowaniu ;P No, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka - bardzo pomysłowa, ja też miałam te papiery, ale to co z nich wyczarowałaś, oczarowało mnie :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Diabelskiego Młyna i już dziś zapraszam na kolejne - warto :)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)