~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

wtorek, 18 maja 2010

Diabelskie wyzwanie #3 - Kwiaty

Tym razem w Diabelskim Młynie wiosenne wyzwanie pt. "Kwiaty". W kontraście dla usianych kwiatami drzew, łąk i rabatek (to taki makabryczny żarcik w obliczu panującej pogody), powstały dwie skromne, może trochę ascetyczne kartki. Kalia powędrowała z urodzinowymi życzeniami do mojego Motyla, róża czeka na swojego właściciela.





Ps. Wiem, że ćwieki-serduszka nie pasują do tych kartek, ale niestety nie miałam żadnych innych, a bez nich kwiaty nie chciały dobrze się trzymać. Tak jak mówiłam, cierpię na chroniczny brak ćwieków i tym podobnych dodatków... Czekam na wygraną w totka, aby zmienić ów stan rzeczy!

5 komentarzy:

  1. bardzo skromne i elegankie karteczki . Pozdrawiam Ewa DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne karteczki :) choć dodała bym do tej drugiej coś innego niż bordowe prostokąty... choć to pewnie na zdjęciu tak ciemno wygląda a w rzeczywistości - wszystkiego aparatem uchwycić nie można.

    Piękna różyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ciebie przepraszam za ten "incydent" z loginem; oczywiście, że To o Ciebie mi chodzi:)) Zajrzyj - proszę - ponownie, czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :)Ładnie wygladają:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Kartki :)
    Naprawdę bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)