~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

poniedziałek, 24 maja 2010

Giełda Interstone

W miniony weekend (24-25.05.) w Łodzi odbyła się XXXVI Giełda Interstone. Pod tą nazwą kryją się targi i wystawa minerałów, skał, skamieniałości i wyrobów jubilerskich. Jest to cykliczna impreza, jednak dopiero w tym roku udało mi się tam dotrzeć po raz pierwszy. Więcej o targach można przeczytać tutaj, a ja chciałabym Wam pokazać, co mnie tam najbardziej zachwyciło:








Niestety, ceny większości z wyżej pokazanych przedmiotów znacznie przekraczały moje możliwości finansowe. Szczególnie mocno do gustu przypadły mi lampy wykonane z bursztynu, ale ich cena zawierała przed przecinkiem aż cztery cyfry ;-)

Jednak nawet ubogi żak mógł znaleźć tam coś na miarę swojej kieszeni. Motyl upatrzył dla mnie broszkę z metaloplastyki, którą dostałam od niego w prezencie. Kupiłam sobie też sześć koralików ze szkła weneckiego, z których zaraz po powrocie do domu zrobiłam proste kolczyki. Metalowe przekładki w kształcie róży to gratis od sprzedawcy :-)


7 komentarzy:

  1. ale cudności...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, też mnie te lampy na giełdzie urzekły :) a broszka prze cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na Candy:)
    Przeczytaj proszę cały wpis:)
    http://pierwszekrokirobotkowe.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  4. przedewszystkim gratuluje Ci wygranych cukierasow!
    ale sie naogladalas pieknosci, tez lubie takie swiecidelka, chociaz poogladac.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczności!!!
    może w przyszłym roku ja będę też na tych targach...
    muszę sobie zapisać ten termin...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zazdroszczę" takich imprez. U mnie niestety takich nie ma, a szkoda. Broszka śliczna. A kolczyki rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te kolce z ostatniej fotki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)