~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

sobota, 31 lipca 2010

Różne kartki trzy

Dzisiaj szybka notka na kilka zdań, po pierwsze dlatego, że kończy się miesiąc i muszę poprawić trochę ilość lipcowych postów, po drugie dlatego, że popołudniu mamy gości, a ja jestem w proszku! Raptem wczoraj wieczorem zdążyłam przygotować jedno ciasto, które musi noc przeleżeć w lodówce, a jeszcze zaplanowałam muffinki, dwie sałatki, zapiekane bakłażany, lody i marynowanego kurczaka na grilla. Nie mówiąc o specjalnych porządkach pod kątem jednego z gości, kilkumiesięcznej Hani :-)

Do rzeczy. Tydzień temu w piątek planowałyśmy z koleżankami z pracy prezent imieninowy dla naszej szefowej, Ani. Do prezentu wypada dołożyć kartkę z życzeniami, więc padło na mnie. Chęci - 100%. Wena - 0%. Postanowiłam przejrzeć blogi w poszukiwaniu inspiracji, zaczęłam od bloga Brises - i na nim skończyłam. Tyle tam piękności! Zresztą, same na pewno wiecie, o czym mówię! Zrobiłam szybko trzy kartki inspirowane pracami Ani - choć szczerze mówiąc, nie wiem, czy to jest jeszcze inspiracja, czy może lift, a może już kopia? Tak czy siak, za zgodą Ani (dziękuję!) mogę Wam pokazać, cóż też wytworzyłam:



I za moment ostatnia karteczka, która ostatecznie trafiła do rąk mojej szefowej. Korzystając ze zgodności tematów, chciałabym ją zgłosić do Pejtoon'owego Wyzwania # 6 - Motyle! Wyzwanie iście wakacyjne, zajrzyjcie do Twórczego Pokoju!


Na koniec mam jeszcze jedno pytanie: czy któraś z Was, będąca posiadaczką jakiejś cudownej maszyny do wycinania, której nazwy na pewno nie potrafię wymówić, chciałaby sprzedać mi trochę wycinanek? Znam kilka bloggerek, które takie maszynki posiadają, ale pomyślałam, że mogłyby czuć się zbyt zobowiązane moją bezpośrednią prośbą, a tego bym nie chciała... Dlatego gdyby któraś z Was miała takie możliwości i chwilkę czasu, to bardzo proszę o kontakt! :-)

Miłego i słonecznego weekendu Kochani!

Ps. Trochę długie wyszło to moje kilka zdań... ;-)

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne te kartki.Milutko tu u Ciebie!!! Co do pokazywania bloga to oczywiście że tak moż namówisz koleżankę żeby też pokazała swoje dzieła światu.Pozdrawiam Agata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne,niestety sama maszynki nie posiadam-po cichutku o niej marzę :( ale obiecuję,że jakby co ,podzielę się wycinankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie 3 kartki sa ladne, ale ja tez wybralabym ta 3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki oczywiście piękne, ale chciałam Ci napisać, że nutka sprzedaje różne wycinanki, tutaj adres: http://nutkowewycinanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne są, a mozesz zdradzic co to za czcionka w tej drgiej??? cudowna jest!!! a jesli chodzi o wycinaneczki to zapraszam do efiniowa, mogę Ci naciąć i te maszynowe i laserowe :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu gdzie jestes???cos cicho tutaj czyzby praca tak Cie pochlonela???

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniutkie karteczki. A ty pewnie na urlopie się byczysz gdzieś nad morzem co? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)