~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

wtorek, 26 października 2010

Kartka typu swing

Zostałam poproszona o wykonanie nietypowej i bardzo kolorowej kartki dla Anety z okazji jej ("tylko nie pisać których!") urodzin. Na całe szczęście, trafiłam w sieci na wspaniały kurs na kartkę typu swing - ta forma oraz intensywne kolory papierów i dodatków zagwarantowały zadowolenie mojego klienta ;-)



Taka kartka wymaga większej ilości zdjęć, jednakże mój aparat odmówił posłuszeństwa, a na koniec zbuntował się i zjadł część fotek! Uświadamia mi to, że powinnam regularnie publikować tutaj moje prace...

4 komentarze:

  1. Bardzo ladna karteczka.
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka, bardzo mi się podoba, a po cichu też sie przymierzam do takiej, ale chyba jeszcze muszę poćwiczyć na bardziej tradycyjnych;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo efektowna, a kolory przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ! Świetny pomysł na nietypową kartkę !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)