~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

czwartek, 31 marca 2011

Komunijnie - po raz pierwszy

Po przejrzeniu dziesiątek, a może i setek zdjęć różnych zaproszeń komunijnych w internecie, zainspirowana dziełami wielu zdolnych bloggerek (m.in. tymi zaproszeniami Agnieszki), na życzenie koleżanki z pracy przygotowałam kilka wzorów zaproszeń komunijnych. To nie są moje autorskie pomysły - to zbitka tego, co zostało w mojej wyobraźni po kilkutygodniowym przeglądzie zasobów grafik google.



 



Ps. Mało mnie tu, bo wpadłam w wir przygotowań przedślubnych. Suknia wybrana, jutro jadę zamówić. Wzory zaproszeń i zawiadomień wybrane, mam nadzieję, że dziś przyjdą zamówione papiery i będę mogła zacząć prace - w Święta Wielkanocne i długi weekend majowy planujemy odwiedzić bliskich i wręczyć im zaproszenia. Godzinami przeglądam internet w poszukiwaniu inspiracji na dekoracje sali weselnej i odwiedzam sklepy z dodatkami do domu, jestem pełna pomysłów i może podejmę się tego zadania sama.  Poszukuję tylko dobrej florystki, bo w układaniu kwiatów nigdy nie byłam dobra. Poza tym zapisaliśmy się na kurs tańca, zaczynamy w poniedziałek, nie mogę się doczekać! :-)

5 komentarzy:

  1. Jak miło słyszeć znajome wrażenia ;] Też wraz z R. jesteśmy na etapie ślubnych zmagań;) Kurs tańca rozpoczęliśmy 3 tygodnie temu, suknia czeka(będzie szyta, buty też)zaproszenia prawie zrobione, teraz powinnam się wziąć za zawiadomienia.. ale mam z tym lenia;p salę i kościół też chcę sama udekorować, mam kilka pomysłów, polecam Ci zajrzeć tu http://blog.slubnapracownia.pl/ mnie kilka pomysłów wpadło w oko i przerobię je pod swój styl i wcześniejsze przemyślenia i.. będzie pięknie ;)
    Wiesz jak mi się miło czytało Twój wpis ;]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki za ślubne przygotowania i Wszelkich Szczęśliwości życzę na 'nowej Drodze Życia' - jak to sie popularnie nazywa ;-)))
    A te wzory Twoich zaproszeń są przecudne. Nie miałabym tyle cierpliwości i precyzji, by bawić się w tworzenie takich karteczek, ale radość sprawia już samo oglądanie wykonanych przez Ciebie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproszenia piękne, a w przygotowaniach życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, zaproszenia bardzo piękne. Najbardziej do gustu przypadło mi trzecie. Bardzo chętnie wymienię się z Tobą przepisami świątecznymi. Mam kilka sprawdzonych przepisów, które zawsze u mnie w domu rodzinnym pieczemy, więc chętnie się nimi z Tobą podzielę. Może jakieś Cię interesują specjalne, więc daj znać na e-mail. Życzę owocnych przygotowań ślubnych i nie długo się odezwę. Pozdrawiam Cię wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, zaproszenia są cudowne!!! Trzymam kciuki za przygotowania:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)