~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

wtorek, 15 czerwca 2010

Motocyklista o Wielkim Sercu


W minioną niedzielę w Rogalinie pod Poznaniem odbył się II Zlot Motocyklowy "Motocyklista o Wielkim Sercu". Ponieważ weekend spędzałam o mojego Motyla, mieszkańca Rogalina z krwi i kości, miałam wielką przyjemność obejrzeć pokazowy przejazd kilkuset (podobno ponad tysiąca!) motocykli przeróżnej maści! Na koniach mechanicznych się nie znam, fanką i znawcą motoryzacji nie jestem, ale uwielbiam patrzeć na te potężne maszyny. Szczególnie jednośladowce wzbudzają we mnie sentyment i jakąś tęsknotę za wyprawą w nieznane... Wróćmy jednak na ziemię. Zapomnieliśmy naładować baterie do aparatu, więc w tym roku nie udało nam się zrobić żadnych zdjęć, ale pokażę kilka zdjęć zrobionych przez mojego Motyla podczas ubiegłorocznego zjazdu:





2 komentarze:

  1. Ja takich motocyklistów mam co i rusz pełno w barze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też od czasu do czasu jestem z moim Miskiem na zlocie:)Bo motocykle to jego pasja:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)