~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

sobota, 16 października 2010

Kartki kaskadowe


Jestem... Mam nadzieję, że tym razem na dłużej. Dużo się działo, a dziać będzie się jeszcze więcej. Jednocześnie z ciekawością i przerażeniem patrzę na najbliższe pół roku - każdego tygodnia przejadę różnymi środkami komunikacji ok. 700 km, a to tylko po to, by połączyć pracę w Poznaniu ze studiami w Łodzi oraz weekendami u rodziców w Rawie. Chcę dokończyć studia, które mnie interesują; chcę nadal pracować w obecnej firmie, gdzie poznałam wspaniałych ludzi; chcę nacieszyć się rodzinnym domem, zanim za kilka miesięcy założę własny dom...


Dość tej prywatny. Zaległości blogowe mam ogromne, zdjęć do publikacji dziesiątki, a kupiłam już materiały na kartki świąteczne i lada moment przystąpię do ich produkcji! Z wielką radością zrealizowałam podczas minionych wakacji naprawdę wiele zamówień na różnego rodzaju kartki, pamiątki, prezenty. Przyznaję, że ambicje związane z haftem, biżuterią i innymi, nowymi dla mnie, technikami rękodzielniczymi, odeszły na dalszy plan. Cieszę się jednak ogromnie, że miałam okazję wykonać tyle prac - komuś się to spodobało, chciał za to zapłacić, a ja mogłam nie tylko zarobić na nowe materiały, ale przede wszystkim rozwinąć moje umiejętności i realizować się we własnym hobby. Coś cudownego, prawda? :-)

Przejrzałam folder ze zdjęciami do publikacji (niestety, wiele kartek z zamówień składanych z dnia na dzień nie udało mi się sfotografować!) i doszłam do wniosku, że bez względu na kolejność wykonania prac, podzielę je tematycznie i w ten sposób będę je tu prezentować. Na pierwszy rzut - kartka kaskadowa. Kurs na jej wykonanie, autorstwa Brises, możecie znaleźć w Akademii ScrapComu, ja jednak pierwszy raz widziałam je kilka miesięcy temu na stronie Craft Creations. Bardzo przyjemnie pracowało mi się z tą formą kartki i na pewno do niej powrócę, specjalnie zresztą w tym celu kupiłam nowy dziurkacz brzegowy, którego premiera w moich pracach już niedługo!





Zapowiada się piękna, słoneczna pogoda, zamierzam ją wykorzystać do ostatniego promienia słońca! Uciekam więc, życząc wszystkim spokojnego dnia i obiecując, że wpadnę do Was na wirtualną kawę :-)

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że znów jesteś :) I prześliczne kartki pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki cudne, a ty nie zapominaj, że nam ciebie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki a najbardziej podoba mi się ostatnia. Czekam na następną odsłonę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, karteczki są cudown!!! Chciałabym spróbować takie zrobić, ale nawet nie wiem jak się do tego zabrać, także pozostaje mi podziwiać u Ciebie:)) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne, po prostu dziela sztuki
    Basia

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)