~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

poniedziałek, 7 lutego 2011

Może mała wymianka?

Kupiłam niedawno bloczek ślicznych papierów "Annalee" Prima Marketing. Papiery są dość sztywne, w rozmiarze 15x15 cm, w ślicznych, romantyczno-wiosennych tonacjach kolorystycznych. Bloczek zawiera 48 arkuszy - po 4 z 12 rodzajów. W związku z tym pomyślałam, że ja zapewne długo nie wykorzystam całego bloczku, może więc ktoś miałby ochotę na małą wymiankę?


Jeśli ktoś miałby ochotę wymienić się na papierki (do tego może mała niespodzianka handmade?), to proszę o wiadomość. Chętnie oddam w ramach wymiany jeden komplet papierów "Annalee", czyli po 1 arkuszu z każdego z 12 wzorów. Najchętniej wymieniłabym się na komplecik w podobnym klimacie, bardzo lubię romantyczne i pastelowe kolorki, ale jestem otwarta na propozycje :-)

EDIT: Zamykam wątek i przechodzę do interesów z Ludką, która zgłosiła się jako pierwsza ;-)

1 komentarz:

  1. Chętnie wymieniłabym się:) Czy muszą być tylko papiery? Moze jakies odbitki stemplowe:) Lub inne rzeczy? Jestem otwarta na propozycje, bo papiery sliczne;)poszperam też w papierach:)
    Ach i dziękuję Ci za wizytę na moim blogu:)Zapraszam częściej;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)