~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

wtorek, 8 lutego 2011

Skarbonka nr 3 - dla Marysi

Kolejna skarbonka, wzorowana na kieszonkowcach Agnieszki, dla małej dziewczynki, Marysi, według szczegółowych wytycznych co do treści każdej z kieszonek ;-) Tym razem nie "narodzinowa", lecz urodzinowa.










 Dobrze, że mam spory zapas notek w kopiach roboczych, dzięki czemu w tak gorącym okresie mogę jednym kliknięciem wrzucić na blog coś nowego. Na szczęście koniec sesji coraz bliżej, w nowym (ostatnim już!) semestrze studiów nie będę tak intensywnie kursować między Poznaniem a Łodzią, więc zaoszczędzony czas poświęcę różnym przyjemnościom... zapewne nie tylko craftowym ;-)

4 komentarze:

  1. Fajna skarbonka. Szkoda że nie jestem Marysią i nie mam 7 lat... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle już widziałam takich pudełeczek i co następne to ładniejsze, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)