~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Skrzynka decoupage na kinder-skarby

Moja czteroletnia siostrzenica nie jest wymagającą dziewczynką. Zapytana, co chciałaby dostać w prezencie z okazji jakiegoś święta, zazwyczaj wymienia takie rzeczy jak: bańki mydlane, kinder niespodziankę, spacer na lody. Jestem dumna z tego, jak moja młodsza siostra dobrze ją wychowała, bo Dusia zaprzecza stereotypowi rozpieszczonej jedynaczki. Wracając jednak do tematu... Na czwarte urodziny Klaudia poprosiła o jakieś pudełko na zbierane przez nią zabawki z kinder-niespodzianek. Początkowo chciałam oscrapować jakieś kartonowe pudełko, ale stanęło na drewnianej skrzynce i ambitnych planach związanych z decoupage. Jak widać na poniższych zdjęciach, być może lepiej byłoby zatrzymać się przy koncepcji scrapowania, ale Duśka oceniła prezent pozytywnie, więc stawiam sobie czwórkę z minusem ;-)




Ps. Jeżeli czytacie teraz ten wpis, to oznacza, że blogger działa prawidłowo i automatycznie opublikował notkę we wskazanym przeze mnie terminie, a ja dzisiaj jestem w Sandomierzu i za parę godzin dotrę do Bieszczad, gdzie spędzę cały tydzień... :-)

8 komentarzy:

  1. Piękna skrzynka ;D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja stawiam Ci 5 z plusem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko urocze, a Bieszczad zazdraszczammm ;) Udanego wypoczynku i pięknej pogody życzę!!!!!!!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie ozdobiona skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna skrzynka:) Fantastycznego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, słodziutkie pudełko! I fajnie, że w końcu stanęło na drewnianym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, słodkie misiaczki... Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)