~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

niedziela, 16 września 2012

Ja chcę misia! Czyli candy w Stonogach :-)

Bardzo lubię poznańskie Stonogi, nie tylko ze względu na geograficzną bliskość i możliwość pomacania produktów w stacjonarnym sklepie, ale także za szeroki asortyment, wśród którego amatorzy wielu technik rękodzielniczych znajdą coś dla siebie. Dziś Stonogi zapraszają do zabawy, w której można wybrać sobie nagrodę na miarę własnych zainteresowań: decoupage, scrapbooking, quilling. Ja jednak mam już farby i serwetki do decou, mam papiery do scrapu i mam paski oraz igłę do kręcenia. Dlatego mam ogromną nadzieję, że szczęście mi dopisze i wygram zestaw, dzięki któremu będę mogła stworzyć własnego misia! :-D


Klikamy w poniższy link i  bierzemy udział w świetnej zabawie:

Powodzenia! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)