~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

wtorek, 19 lutego 2013

Mój chustecznik decoupage

Dobry wieczór :-) Ostatnio wspominałam o tym, że staram się skupić na wykończeniu kilku prac decupage. Kiedy więc wysłałam w świat upominek wymiankowy oraz wykończyłam robioną z myślą o przyjaciółce herbaciarkę (którą zapomniałam sfotografować, ale nadrobię to przy najbliższej okazji), postanowiłam zrobić coś dla siebie.

Ten chustecznik czekał już dawno na swoje pięć minut. Złamana biel, przetarcia (mniej lub bardziej zamierzone), romantyczne róże, troszkę złoceń i wykończenie lawendową wstążką. Daleko mu do ideału, ale to nadal jedna z moich pierwszych prac w tej technice, będę więc ćwiczyć dalej.



8 komentarzy:

  1. Piękny Jest!Ja dzisiaj tez zrobiłam chustecznik niebawem pokażę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Lecę do Ciebie, podziwiać Twoje dzieło!

      Usuń
  2. Przepiękny!!!! nigdy nie ozdabiałam chustecznik, bo nie miałam pomysłu na te formę, ale Ty ozdobiłas go idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny klimat bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki baardzo w Twoim stylu :)

    A do nowego zdjęcia jakoś nie mogę przywyknąć... Chociaż jesteś dzięki niemu bardziej realna, bliska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, musisz pasować do reszty, skoro stoi na widoku ;) Pomyślę nad zmianą zdjęcia :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)