~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

wtorek, 8 listopada 2011

Kartka typu swing - urodziny Bartka

Nie muszę się tłumaczyć, ale napiszę - do Anonima z komentarza pod poprzednim postem. Blog prowadzę po to, by uczyć się od innych i poznawać nowe techniki. Zdaje się, że mam prawo robić to, na co mam ochotę, nawet jeśli to oklepane, nudne i niemodne - czyż nie? :-)

A dzisiaj szybko pokażę kartkę, którą wyprodukowałam wczoraj wieczorem. Przyznaję, że zajęło mi to dobrych kilka godzin... Chyba weekendowy wyjazd do Wrocławia rozleniwił moje ręce i głowę. Kiedyś już próbowałam swoich sił w kartce typu swing, a postanowiłam spróbować raz jeszcze, ponieważ kartka nie miała być typowym karnetem. Samochód jako motyw przewodni to nieprzypadkowy wybór - jubilat kończy 18 lat i marzy o takim właśnie prezencie z okazji wejścia w dorosłość. Zapraszam więc do oglądania - do oceniania również :-)







6 komentarzy:

  1. Karteczka warta tego czasu, bo na prawdę piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zajrzałam na poprzedni post,na komentarz tego anonima,no i widzę,że zawsze znajdzie się jakaś [delikatnie mówiąc]maruda,która sama nic nie umie poza krytykowaniem,ja bardzo lubię karczochy,a Twoje są piękne i karteczka jest śliczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest mega.. a te autko!! Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka jest super :) myślę, że jubilat będzie bardzo zadowolony...
    moje próby w tego typu kartkach też się nie udawały więc tym bardziej podziwiam efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna! Ta choineczka Wunder-Baum i samochód - cudowne!!! :) Jeszcze nie miałam okazji zrobić kartki swingowej, ale spróbuję na pewno! :)
    Pozdrowienia!
    PS Anonimami nie warto zawracać sobie głowy, karczochy górą! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde słowo i zapraszam na pyszną kawę :-)